A A

Online afspraken maken

Gezondheidscentrum Nieuwe Westen maakt het mogelijk om online afspraken te maken.

Wij kunnen u niet garanderen dat u altijd bij uw eigen huisarts terecht kunt.

Houd u er rekening mee dat bij uw huisarts 1 consult van 10 min voor 1 klacht is.

Indien u meer klachten heeft neemt u dan contact op met de assistente.

Mocht u een spoedgeval hebben, vandaag nog een afspraak willen of vragen hebben neem dan telefonisch contact op met de assistente: 010-2214000 (bij voorkeur tussen 8:00 – 10:00 uur)

U krijgt van de gemaakte afspraak niet automatisch een bevestiging of herinnering, noteer de afspraak graag direct in uw agenda.

Indien u niet op de afspraak verschijnt krijgt u van ons een factuur voor het bedrag van € 10,-.

Inschrijven

Op dit moment kunt u zich helaas niet bij ons inschrijven. Het online inschrijfformulier is daarom niet beschikbaar.
Dit omdat wij genoodzaakt zijn een tijdelijke patiëntenstop in te stellen omdat wij u anders niet de kwalitatieve zorg kunnen garanderen die wij als praktijk willen leveren.

Op verzoek kunnen wij u op een wachtlijst plaatsen, neem hiervoor contact op met de assistente op 010-2214000.

 

Uw eerste bezoek

Wilt u bij uw eerste bezoek aan Huisartsenpraktijk Nieuwe Westen het volgende meenemen

  • een geldig identiteitsbewijs: dat kan een geldig paspoort, Nederlands rijbewijs, een identiteitskaart of een vreemdelingendocument zijn.
  • uw polis blad en/of verzekeringspas
  • dossier van uw vorige huisarts

 

Uitwisseling medische gegevens

Wilt u dat uw huisarts en apotheek uw medische gegevens kunnen uitwisselen dan moet u allebei toestemming geven. Als meerdere apotheken een dossier over u bijhouden, kunt u elk van hen toestemming geven.
Wilt u meer informatie vraag dan de assistente om de folder of kijk op www.ikgeeftoestemming.nl .

Hoe regelt u uw toestemming?

  • Wanneer u zich nieuw inschrijft in de praktijk, geeft u ons toestemming via het inschrijfformulier.
  • Geef aan bij de assistente van het gezondheidscentrum aan dat u wel of geen toestemming geeft voor uitwisselen van uw gegevens.
  • Via internet: Ga naar www.ikgeeftoestemming.nl en volg de instructies.

Al toestemming gegeven?
Heeft u eerder op uw toestemming geregeld met DigiD met sms? Dan kunt u nagaan op de website www.ikgeeftoestemming.nl of uw zorgverlener uw bericht heeft verwerkt. Kijk daarvoor bij ‘Mijn statusoverzicht’.

Wijzigingen doorgeven

Voor onder andere huisbezoeken en onze administratie is het van groot belang dat wij altijd beschikken over uw juiste gegevens. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk wijzigingen van adres, telefoonnummer, e-mailadres, gezinssituatie of verzekeringsgegevens tijdig aan ons door te geven.